tirsdag 1. mars 2011

Vi er i gang

No strøymer det på med nominasjonar, kjempeflott! Men vi vil gjerne få kome med ei lita påminning om konkurransereglane. De må velge ut ein konkret gjenstand frå den nominerte (bortsett fra i kategori 8 - der er det bloggar som skal nominerast). Og husk at de kan nominere berre ein annan i tillegg til dykk sjølve i kvar kategori. 

Eg må berre seie at allereie i løpet av desse to første dagane har eg kome over masse interessante og inspirerande bloggar eg ikkje visste om. Det er ikkje anna å gjere enn å la seg imponere over skapargleda og dyktigheita. Eg gler meg til å sjå meir, så berre kome med det!

12 kommentarer:

  1. Ja, det var det jeg lurte på...om mann kunne nominere 2 andre i den kategorien man ikke nominerer seg selv i. Men jeg oppfatter at du skriver over her at man uansett bare kan nominere e n annen enn seg selv. Riktig?

    SvarSlett
  2. Riktig!
    Eg ser jo at dette kanskje ikkje hadde vore så dumt, men vi må nesten holde oss til reglane for denne gang sidan vi no er i gang. Vi kan evt ta ein revisjon i forkant til neste år!

    SvarSlett
  3. Kjempefint intitiativ dere har satt i gang, altså! Jeg også har oppdaget en del nytt når jeg har lest gjennom nominasjonene her. Spennende! :)

    Stå på!

    SvarSlett
  4. Beklager, da misforsto jeg - jeg tro til og nominerte to stykker i samme kategori..Må jeg inn og slette en av dem?

    SvarSlett
  5. Kjempemorsomt tiltak :-)
    Jeg fryder meg over de allerede nominert, skal nok også henge på både egne favoritter og meg selv som det passer + dele det glade budskap - HOI!
    Gleder meg stort til å følge med :-)

    HS

    SvarSlett
  6. Jeg også gikk for 2 andre siden jeg ikke nominerte meg selv jeg også... Men dette er moro! Gøy å oppdage nye blogger! :)

    SvarSlett
  7. Heisann!
    Ja, det er maks en nominasjon på eget produkt og maks en på andres produkt.
    Hvis du har nominert flere enn det, så velger vi bare den første.
    Hvis det blir feil i forhold til det du har tenkt, kan du slette innlegget og lage et nytt.

    Jeg kom akkurat hjem fra en liten ferie og synes det er så moro å se hvor flinke dere har vært til å nominere dere selv og hverandre!

    SvarSlett
  8. Da har jeg nominert i alle kategorier, og "reklamert" for dere på bloggen min og på facebook. Morsomt!

    SvarSlett
  9. Hei :-)
    Jeg lurte på - når den vi tenkte på å nominere allerede er norminert - skal vi da skrive nominasjon av den en gang til ?
    Er det sånn at det er bedre jo flere som norminerer en blogg ? eller holder det at bloggen er nominert 1 gang ?? ( håper dere skjønner hva jeg prøver å spørre om ) :-)

    SvarSlett
  10. Med unntak av beste blogg, så er alle kategoriene nominasjoner av et bestemt produkt. Det er ingen vits i å nominere det samme produktet flere ganger. Dommerne velger de ti produktene de mener er best blant de nominerte og skal ikke ta hensyn til hvor mange ganger produktet er nominert.
    Hvis det blir nominert flere produkter av samme person, kan teoretisk sett flere av produktene gå videre til avstemningen.

    Det spiller ingen rolle hvor mange ganger en blogg er nominert. En nominasjon holder.

    Så hvis ditt favorittprodukt eller favorittblogg er nominert fra før, kan det være like greit å glede en annen med en nominasjon!

    SvarSlett
  11. takk for finfint tiltak :)
    det her var en storveis måte for oss bloggere å finne andre som sysler med kreativitet

    har reklamert om dere på twitter og på fjesbok profilen min, samt at jeg har nominert litt til de forskjellige kategoriene

    lag deg en god weekend, den kommer snart

    :)

    SvarSlett
  12. Hei,
    Dette er en herlig konkurranse! Jeg nominert noen verker av meg og jeg har også sett link til konkurransen på bloggen min:

    http://blog.kanelstrand.com/2011/03/creative-competition.html

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.