søndag 19. februar 2012

Kategori 4 Klær

Klær skaper folk og folk skaper klær. Og noen folk skaper klær helt utenom det vanlige! Et håndlaget plagg er spesielt på mange måter. Det kan fullt ut tilpasses eierens personlighet så vel som fasong. Mange håndlagede klær er helt unike, du vil aldri finne noe som er helt likt. Om du mestrer kunsten å lage egne klær har du en fantastisk mulighet til å kombinere det estetiske med det nyttige, for mange er det den ultimate kreative utfordringen.

Hjelp oss med å finne fram til de unike, håndlagede klesplaggene ved å nominere din favoritt!

Du kan nominere ett produkt du selv har laget, og/eller ett produkt fra en annen person, husk å få med lenker. Nominasjonsperioden er 19. februar til 12. mars. Utfyllende konkurranseregler finner du her. Alle som nominerer er med i trekningen av ekstrapremier!

Du nominerer ved å trykke på den blå knappen under dette innlegget. Da får du opp et vindu der du skal legge inn tre ting:
1. lenke til gjenstanden du vil nominere
2. navn på den som har laget gjenstanden
3. din egen e-postadresse

Dersom du har lyst til å si noe om hvorfor du vil nominere dette/disse tingene, kan du gjerne skrive det i en kommentar under innlegget!

Dommer i kategorien for klær er Guro Welander som vil plukke ut ti finalister blant alle de nominerte til 30. mars. Så blir det avstemning for å kåre vinneren.

Den som stikker av med førsteplassen i denne kategorien får gavekort på kr 300,- hos EplaReVinyl og Mirjam H. Vinneren får også omtale og presentasjon her i bloggen, og en diplomknapp/banner til bruk i egen blogg/nettside som viser at h*n har vunnet Håndlaga 2012 – kategorien for klær. Vi deler også ut et gavekort hos Ingerscrap til den som kommer på andreplass.

Les mer om sponsorene for denne kategorien under!







I butikken min selger jeg ting som jeg har laget ved gjenbruk av gamle LP-plater, singler og covere.


Håndlagde smykker - pynt til damene!


I butikken min selger jeg egendesignede kort, invitasjoner, bordkort, lekkert pyntede spåer og flere scrapbook-ting.

5 kommentarer:

  1. Måtte bare nominere kjolen til Ingrid Riddervold Design. Blir så glad av å se de - og så passer designet perfekt til fine dameformer :))

    SvarSlett
  2. Ooops. Litt kjapp derm gitt. Slett gjerne nummer 10, den blei det feil link på. Nummer 11 burde gjerne vært croppa litt, men det så jeg litt for seint... Noe å gjøre med det?

    SvarSlett
    Svar
    1. Har fiksa det no! Bytta ut bildet med ett med lit høgare oppløsning så det skulle bli klart.

      Slett
  3. oisann!!! jeg nominerte gnist sin flotte vår jakke her, men skrev jo mitt eget navn på. den bør kanskje slettes, så kan jeg nominere henne på nytt med riktig navn :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.