torsdag 2. februar 2012

Velkommen til ny runde!

Et nytt år er over oss, og det er en stor glede å kunne invitere til en ny runde med konkurranser! Vi håper på å få se minst like mange fine og spennende håndlagede gjenstander i år som i fjor.

Det blir åtte kategorier i år også, men noen endringer i innhold. Du finner liste over kategoriene til venstre i bloggen. Det er dere som nominerer, vi åpner for dette 19. februar. Så får vi et dommerpanel til å velge ut finalister blant de nominerte i hver kategori, og fra 25. mars blir det avstemning der alle kan stemme for å kåre vinnerne. Du kan lese mer om reglene og gangen i det hele under fanen Konkurranseregler.

Vi søker også sponsorer, les mer her om dette kan være aktuelt for deg.

Så nå oppfordrer vi dere alle til å tenke på hva og hvem dere vil nominere, og spre ordet videre slik at vi kan få vist frem flest mulig gjennom helde perioden. Vi gleder oss!

Elisa og Unni

8 kommentarer:

  1. Hei så koselig at dere er tilbake. Har et par spørsmål. Hvor hører kunsthandverk/design inn? Kan dere skrive litt om hva som faller under hvilke kategorier?
    Gleder meg
    Randi

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Randi! Kunsthandverk/design kan gå inn i mange kategorier, feks barn, hjem, mann. Vi måtte sette et tak på antall kategorier, ellers kunne det fort blitt mange titalls... Men vi håper at de litt "tverrfaglige" kategoriene fanger opp alle som vil være med! Vi kommer tilbake med mer informasjon om hver kategori når nomineringen starter 19. februar.

      Slett
  2. Moro - dere er to spreke damer!

    SvarSlett
  3. Dette er så sprekt av dere :) gleder meg til å følge med og skal selvfølgelig nominere mine favoritter i år også!
    Klem
    Hilde Iren / MONOme

    SvarSlett
  4. KJempebra tiltak damer!! :)

    Jeg ønsker å være sponsor.
    Litt usikker på om jeg skal skrive her eller via mail...
    Siw

    SvarSlett
  5. Hei! jeg vil være sponsor. gi beskjed om det står på feil sted da.

    SvarSlett
  6. :)) skal lage et hurramegrundt innlegg på bloggen min for å spre det glade budskap!

    SvarSlett
  7. Hei hei!!

    Så flott at dere er tilbake igjen!! Fantastisk masse inspirasjon og flinke folk i fjord...gleder meg allerede til å se hva året i år byr på ;o)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.