søndag 25. mars 2012

Avstemning kategori 4 Klær

Dommer i kategorien for klær er Guro Welander som har plukket ut ti finalister blant alle de nominerte.

Den som stikker av med førsteplassen i denne kategorien får gavekort på kr 300,- hos EplaReVinyl og Mirjam H, samt en valgfri bok fra denne siden hos Tanum.no. Vinneren får også omtale og presentasjon her i bloggen, og en diplomknapp/banner til bruk i egen blogg/nettside som viser at h*n har vunnet Håndlaga 2012 – kategorien for klær. Vi deler også ut et gavekort hos Ingerscrap til den som kommer på andreplass.

Her er sponsorene for denne kategorien:







I butikken min selger jeg ting som jeg har laget ved gjenbruk av gamle LP-plater, singler og covere.


Håndlagde smykker - pynt til damene!


I butikken min selger jeg egendesignede kort, invitasjoner, bordkort, lekkert pyntede spåer og flere scrapbook-ting.

Maks rabatt på alle bøker


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.